مجموعه یدک ماشین شما را به خرید بهترین محصولات لوازم یدکی کامیون ها و کشنده ها و ماشین آلات سنگین دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گاری دو محور اروم

آنچه در این مقاله می خوانید...

گاری دو محور ارومکفی تریلی دو محور
گاری دو محور اروم

همان طور که می‌ دانید در حال حاضر اهمیت استفاده از گاری دو محور اروم تریلر که دارای تکنولوژی به روز و آخرین استاندارد ها را دارا می باشد بیش از پیش اهمیت یافته است. انواع گاری دو محور اروم به عنوان یکی از اصلی‌ترین ملزومات هر راننده ای بوده که امروزه جایگزین انواع دست دوم و یا تریلی دست ساز شده است.
در حال حاضر مزایای بسیار و ایمنی بالا باعث شده استفاده از انواع محصولات شرکت اروم تریلر توسعه پیدا کند و بیشتر از گذشته انواع تریلر این شرکت به فروش برسد که این نشان دهنده محبوبیت محصولات این شرکت در بازار های فروش است.

گاری دو محور اروم

گاری دو محور اروم

امروزه تولید انواع گاری دو محور ( تریلی دو محور ) و گاری سه محور ( تریلی سه محور ) به روز و ایمن برای انواع کشنده امری اجتناب ناپذیر و در عین حال بسیار ضروری می باشد. در این زمینه (تولید انواع تریلر) شرکت اروم تریلر یکی از شرکت های برتر کشور بوده که برای بهتر شدن محصولات خود از دانش روز دنیا و استفاده از بهترین محصولات توانسته در کنار سایر رقبا بزرگ خود پیشی گرفته و امروزه یکی از معروف ترین برند ها در کشور باشد.

تولیدات این شرکت علی الخصوص در دهه گذشته، بسیار مورد توجه قرار گرفته و توانسته بخشی از بازار ما از آن خود کند. شرایط فروش ویژه این شرکت مثل فروش اقساطی تریلر فروش این شرکت را چندین برابر کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش این مرکز تخصصی تریلر تماس حاصل فرمایید.

فروش تریلی کفی دو محور

کفی تریلی دو محور

انواع گاری دو محور اروم تریلر و یا سایر کفی تریلر دو محور هنگامی ایمن بودن خود را نشان می‌دهد که حداکثر بارها و یا ظرفیت تریلر روی آن بارگذاری شده و این تریلی به راحتی بتواند آن را حمل کند بدون آن که هیچ گونه فشار مضاعفی بر روی کشنده نگذارد در صورتی که همه تریلرها در هنگام بدون بار شاید هیچ گونه مشکلی نداشته باشند ولی اگر طبق اصول تولید نشده باشند هنگام بارگیری ممکن است ترمز صحیح عمل نکند، لاستیک ها دچار ترکیدگی شود، سیستم تعلیق دچار مشکل شود و… بسیاری از مشکلات دیگر که تریلرهای غیر استاندارد ایجاد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

                                ساعت پاسخ گویی شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 17 بعد از ظهر

شرکت آرسا تجارت

راه های ارتباطی:

  شماره تماس:

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: *

مجموعه یدک ماشین شما را به خرید بهترین محصولات لوازم یدکی کامیون ها و کشنده ها و ماشین آلات سنگین دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.