مجموعه یدک ماشین شما را به خرید بهترین محصولات لوازم یدکی کامیون ها و کشنده ها و ماشین آلات سنگین دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت محصولات اروم تریلر

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت محصولات اروم تریلرثبت نام تریلرسایت فروش تریلرسه پارامتر مهم در هنگام خریدشرایط فروش اقساطی اروم تریلر
قیمت محصولات اروم تریلر

برای حمل و نقل انواع بار می توانید از تریلر های مختلفی استفاده کنید از جمله محصولات شرکت اروم تریلر که لیست قیمت محصولات اروم تریلر که شامل انواع کفی اروم تریلر چادری اروم تریلر کمپرس اروم تریلر تیغه اروم تریلر بونکر اروم تریلر لبه اروم تریلر می باشد.
فلسفه استفاده از این تریلر ها توزیع بار های گوناگون به سراسر کشور بوده که هر کدام از آنها قابلیت های متفاوتی داشته و می تواند انواع بار فشرده یا بسته بندی شده را در وزن های گوناگون حمل کنند.

همان طور که می دانید انواع تریلر ها که بیشتر کفی تریلی و یا تریلی کمپرسی ها معروف هستند و تقاضای بیشتری در بازار دارند که انواع سم اهرمی در بازار فعلی بسیار پر تقاضا هستند.

 

به طور معمول محصولات این شرکت از محور تریلی جیلان و یا محور تریلی saf و که دارای سیستم تعلیق کیسه باد و فنر هستند. به دلیل سیستم بروز تعلیق کیسه باد آسیب کمتر به بارها مناسب ترین گزینه برای بار های حساس ها و دستگاه های کارخانه ها می باشد.

قیمت محصولات اروم تریلر

به طور کلی یکی از شرکت های تریلی سازی در کشور اروم تریلر بوده که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع تریلر فعالیت دارد که به خوبی بر نیازهای بازار و ماهیت و نحوه کارکرد تریلرها اطلاعات داشته و توانسته تریلر های استاندارد و به روز را تولید کند. این تریلر ها با تکنولوژی های روز دنیا همسو شده و توانسته در زمینه صادرات تریلر نیز فعالیت داشته باشد.

 

لیست قیمت محصولات اروم تریلر

اولین نکته در هنگام خرید انواع گاری سه محور ( تریلی سه محور ) و گاری دو محور ( تریلی دو محور ) باید اول به نوع و وزن بار توجه کنید. در قدم بعدی بعد از تعیین نوع بار در نوع انتخاب تریلر به نوع و برند محور باید توجه کنید. این نکته که از مهم ترین دلایل در قیمت‌گذاری انواع تریلر است از جمله مواردی که در نوع و و یا دستگاه تریلی باید به آن توجه کرد عبارتند از :

  1. برند محور ( هر کشور مثل ترک و یا چین هر کدام از آن ها دارای برند های گوناگون هستند.)
  2. وزن باری محور تریلی ( ۱۶تن ۱۴ تن ۱۲ تن و … )
  3. سیستم ترمز (  کاسه ای و دیسکی )
  4. سیستم تعلیق ( فنر و یا کیسه باد )
  5. سایز چرخ ( ۲۲٫۵ و یا ۲۴ )
  6. ABS و EBS
  7. و …

اروم تریلر فروش

ثبت نام تریلر

انواع تریلر از ملزومات حیاتی صنعت هر کشوری بوده که بعضی از آن ها ( کفی تریلی و کمپرسی و … ) به علت این که پشت کشنده نصب می شوند در وهله اول مهم و حائز اهمیت به نظر نمی‌ رسد. اما افراد متخصص در  زمینه تریلرها به خوبی می‌ دانند که تریلر هم تراز کشنده است چرا که بار بر روی این تریلر ها قرار گرفته پس باید هم ایمن  باشند و هم استاندارد.

یکی از مزایای محصولات شرکت هایی مثل

  1. مایان کوگل
  2. مارال
  3. ماموت
  4. اروم تریلر
  5. و …

به دلیل این که دارای سند مالکیت هستند و در کنار کیفیت ساخت و مصالح استفاده شده مناسب ترین گزینه هستند.

ثبت نام اروم تریلر با شرایط ویژه به صورت نقد و اقساط از طریق این وب سایت انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی اقدام کنید.

سایت فروش تریلر

هر شرکتی از جمله اروم تریلر، لیست قیمت محصولات اروم تریلر را به صورت های مختلفی عرضه می کند و از آن جایی که در هنگام ساخت هر نوع تریلر می توان از لوازم گوناگون استفاده کرد پست در لیست قیمت محصولات اروم تریلر تاثیر می گذارد و در لیست های قیمت تفاوت هایی ایجاد می کند که باعث سر در گمی  مشتریان در این زمینه می شود.

 

از طرفی هر مشتری با توجه به نیاز ها و تجربه ای که در این زمینه دارد متناسب با کشنده و باری که قصد دارد حمل کند مشخصاتی را مد نظر دارد که به این عزیزان پیشنهاد می‌ شود تا با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار کرده تا به خرید بهترین محصول دست پیدا کنند.

هر تریلر تولید شده توسط شرکت اروم تریلر دارای مشخصاتی بود که باعث می شود مشتریان در هنگام مشاهده لیست قیمت و یا صبحت با کارشناسان فروش این مجوعه  در خرید خود تردید داشته باشند.

کمپرس سه محور دست دوم

سه پارامتر مهم در هنگام خرید

اولین پارامتر در هنگام خرید تریلی و یکی از مهم ترین عوامل در هنگام خرید، دستگاه تریلی و یا محور تریلی است. همان طور که می دانید محور تریلی دارای چند نوع بوده که پر فروش ترین آن ها در بازار به شهح زیر است.

  • محور تریلی h
  • محور تریلی pcmk
  • محور تریلی جیلان
  • محور تریلی saf
  • محور تریلی نورمک
  • محور تریلی ایرانی

که علاوه بر برند باید به ظرفیت باربری هر محور توجه کرد که توانایی باربری متناسب با نوع بار و تریلر را داشته باشد.
دومین  پارامتر مشخصات فنی تریلر است. به طور مثال که اگر کفی تریلی باشد نوع تیغه و کلاف و اگر کمپرسی باشد ضخامت ورق حوض و شاسی اگر تانکر باشد نوع موادی که حمل می کند و ضخامت ورق آن و به طور کلی علاوه بر دقت به نوع محور باید به مشخصات خود تریلر نیز توجه کرد.

پارامتر های بسیاری را می توان برای خرید تریلر ها بیان کرد که سومی پارامتر به صورت کلی بیان می شود سیستم ترمز، سیستم تعلیق، تجهیزات جانبی مثل یخچال، تعداد جعبه، و … بوده که در هنگام خرید با به آن توجه کرد.

همان طور که توجه کردید با توجه به موارد بالا لیست قیمت محصولات اروم تریلر توسط شرکت تعیین شده و از طریق این عاملیت  فروش می توانید دریافت کنید.

فروش تریلی کمپرسی سه محور

 

شرایط فروش اقساطی اروم تریلر

شرکت های بسیاری در کشور که تولید کننده انواع تریلر هستن فروش به صورت مستقیم و یا از طریق سایت فروش تریلر دارند که توسط نمایندگی فروش در سراسر کشور انجام می‌ شود. کیفیت تریلر ها با توجه به کاربری آن ها باید دارای استاندارد های خاص باشند به طور مثال تریلی کفی و تریلی بونکر هر کدام مخصوص حمل ویژه از کالا ها هستند که استاندارد های هر کدام متفاوت است.

محصولات اروم تریلر کیفیت بالایی داشته و تمام استاندارد های لازم را دارا هستند. خرید و فروش به صورت عادی و یا شرایط ویژه انجام می شود. در فروش به روش اقساطی ( شرایط فروش اقساطی اروم تریلر ) ضمن پرداخت پیش پرداخت، باید ضمانت های لازم را ارائه کنیم و با توجه شرایط اقساط، آن ها را پرداخت کنید . در هر روش یعنی فروش نقد و اقساطی تمامی استاندارد‌ها رعایت و گارانتی را نیز دارا هستند که در این رابطه شرایط اقساطی مورد توجه بسیاری از رانندگان محترم قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

                                ساعت پاسخ گویی شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 17 بعد از ظهر

شرکت آرسا تجارت

راه های ارتباطی:

  شماره تماس:

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: *

مجموعه یدک ماشین شما را به خرید بهترین محصولات لوازم یدکی کامیون ها و کشنده ها و ماشین آلات سنگین دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.