مجموعه یدک ماشین شما را به خرید بهترین محصولات لوازم یدکی کامیون ها و کشنده ها و ماشین آلات سنگین دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس + فروش کفی تریلی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

کفی تریلی دست دوم مناسب کانکسفروش تریلر دست دوم با قیمت مناسب
کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس

کفی تریلی از نوع تریلر هایی است که بی شمار قابلیت دارد و یکی از آن ها کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس است. فروش کفی تریلی توسط این مرکز تخصصی تریلر انجام می شود. قیمت کفی تریلی که مناسب حمل انواع  کانکس سرویس بهداشتی، کانکس نگهبانی، انواع کانکس ویلایی، کانکس اداری، انواع کانتین، کانکس دفتری، انواع کیوسک  و …  باشد را از این مرکز بخواهید.

انواع کفی تریلی مناسب کانکس با توجه به تعداد محور دارای دو نوع دو محور و سه محور است که باز اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم هرکدام ممکن است دسته بندی های دیگری را نیز شامل شوند که از همین رو بر قیمت نیز اثر گذار است.

کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس

کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس

این مرکز تخصصی فروش کفی تریلی و سایر  تریلر ها  با حذف واسطه ها تمامی محصولات خود را از طریق این وب گاه به صورت مستقیم که شامل انواع تریلر دست دوم و نو عرضه می‌ کند.

کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس بیشتر نمونه های دست دوم بود اما می توان از انواع نو نیز استفاده کرد که باید در هنگام خرید نمونه های نو از کفی ها با حداقل وزن باربری را تهیه کنید. کفی تریلی قابلیت نصب بر روی هر نوع کشنده را دارد و به همین خاطر بازار فروش دست دوم خوبی را دارند.

کفی تریلی ( گاری دو محور ) نوعی از تریلر است که امکان بارگیری اکثر بار ها  را داشته ( غیر از فله ای ) و  هم چنین هزینه‌ های نگهداری خاصی نداشته است ( به غیر از لنت و لاستیک ) و در صورتی که برای حمل کانکس تهیه کرده باشید و حال قصد بارگیری بار دیگر را داشته غیر از وزن بار که باید به آن توجه کنید هیچ محدودیتی را دیگر نخواهید داشت و هم چنین به راحتی در بازار به فروش می‌ رسد.

کفی تریلی مناسب کانکس

به طور کلی کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس به چند دسته کلی به صورت زیر دسته بندی می گردد.

  1. کفی تریلی ترمز دیسکی دو محور
  2. کفی تریلی ترمز دیسکی سه محور
  3. کفی تریلی ترمز کاسه ای دو محور
  4. کفی تریلی ترمز کاسه ای سه محور

انواع کفی تریلی سیستم ترمز دیسکی نوع جدیدی از تریلر ها هستند که این نوع ترمز با توجه به داشتن abs و سیستم ترمز بهتر و به روز تر و ایمن تر مناسب هرنوع تریلر  با وزن های مختلف بار هستند.

لازم به ذکر است بدانید که این مرکز تخصصی تریلر در واقع کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس را برای تمامی مشتریان عرضه می کند و هیچ گونه تخصصی در زمینه کانکس ندارد و هم چنین انواع کارشناسی قیمت را بر روی تریلر ها انجام می دهد.

فروش تریلر دست دوم با قیمت مناسب

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس قیمت انواع تریلر است. هر کفی تریلی با توجه به این که شرکتی یا دست ساز باشد دارای انواع مختلفی بوده از همین رو ممکن است دو کفی تریلی مشابه دارای قیمت یکسان نباشد.

از جمله موارد مهم و تاثیرگذار در قیمت این تریلر ها  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کفی تریلی با محور ایرانی : این نوع تریلر با محور تریلی ایرانی، چون  از نظر تعدادی مشتریان ترمز به نسبت محور تریلی چینی ضعیفی داشته و از نظر سایر موارد هی چگونه تفاوتی ندارد و چون وزن کانکس ها بسیار کم است این محورها مناسب ترین گزینه برای تریلر های مناسب کانکس هستند و در نهایت قیمت تریلر نیز بسیار اقتصادی تمام می شود.
  2. تریلی با محور چینی : کفی تریلی با محور تریلی چینی ( دستگاه چینی ) یکی از بهترین تریلر ها بوده و به دلیل کیفیت بالای سیستم ترمز و هم چنین هزینه نگهداری بسیار مناسب وجود لوازم و قطعات مصرفی آنها یکی از پر تقاضا ترین تریلرها هستند.
    این تریلر ها که دارای دو محور و سه محور بوده و شما با تهیه آنها علاوه بر کفی تریلی دست دوم مناسب کانکس می‌توانید از آن برای بارگیری بارها تا ۳۰ تن  وزن را نیز انجام دهید و هیچ نگرانی بابت ایمنی و ترمز نخواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

                                ساعت پاسخ گویی شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 17 بعد از ظهر

شرکت آرسا تجارت

راه های ارتباطی:

  شماره تماس:

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: *

مجموعه یدک ماشین شما را به خرید بهترین محصولات لوازم یدکی کامیون ها و کشنده ها و ماشین آلات سنگین دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.